maandag 3 dec. Buenos Airest - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van hansrenee - WaarBenJij.nu maandag 3 dec. Buenos Airest - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van hansrenee - WaarBenJij.nu

maandag 3 dec. Buenos Airest

Door: Webmaster

06 Januari 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Op deze morgen eerst ontbeten en daarna naar de winkelstraten van Buenos Aires. Vandaag 29 graden, met kerstsferen in de winkelcentra's. Rondgelopen en voor Renée nog een rugzak/tas gekocht. De overdekte winkelcentra zagen er mooi art deco stijl uit. Terras koffie gedronken, laatste ijsje genomen, naar terras bij de breedste avenue nog een broodje gegeten.
Omstreeks 14.00 uur verzamelen in het hotel om naar het vliegveld te gaan.
Hier ons nog omgekleed voor het koude
nederland. Bij het vliegveld bleek het al een drukte van belang te zijn. Lange rijen om in te checken. Hans en ik stonden als eerste van de groep en konden niet naast elkaar zitten. Met veel gedoe, reisleidster erbij, kon het uiteindelijk omgezet worden. Nu bleek dat we bij het raam met veel beenruimte kwamen (familie plaatsen met kinderen
eigenlijk) Naast ons zat een nederlander die voor campina werkte. De vlucht ging voorspoedig. We waren om 11.00 uur in Parijs, waar we probeerden om een eerdere vlucht naar amsterdam te boeken. Bleek niet mogelijk ivm groepsboeking (goedkopere vluchtprijs). Na een lang gehang vertrokken we om 16.30 uur naar Amsterdam. 17.30 uur landing schiphol, 18.15 uur hadden we de trein naar utrecht. De bus die moest rijden ging niet, 15 min. later vertrokken 2 bussen richting bilthoven, waarvan 1 naar de Leyen. De buschauffeur liet ons gratis meerijden. Een financiële meevaller op een toch wel dure vakantie. Inmiddels de foto's opgehaald en genieten nu na van een mooie vakantie.